ارزیابی حضوری (سایت ویزیت) بانک سپه در دومین دوره جایزه سرآمدی مدیریت دانش برگزار شد.
در این ارزیابی مدیران ارشد واحدهای سازمانی مختلف حضور داشتند و با ارائه اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت دانش به سوالات ارزیابان پاسخ دادند.
ارزیابی حضوری (سایت ویزیت) بانک سپه در دومین دوره جایزه سرآمدی مدیریت دانش برگزار شد.
در این ارزیابی مدیران ارشد واحدهای سازمانی مختلف حضور داشتند و با ارائه اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت دانش به سوالات ارزیابان پاسخ دادند.
«جایزه سرآمدی مدیریت دانش» در سال 1401 پایهگذاری و اقدام به طراحی مدل ارزیابی آن شده است.مهمترین ماموریت این جایزه ایجاد فرصتی مناسب برای ارزیابی بیرون اقدامات مدیریت دانش سازمان است. هدف ارزیابی سرآمدی مدیریت دانش، اهداء جایزه و تقدیرنامه نیست و سازمانها با هدف تعالی و بهبود نظام مدیریت دانش در این فرآیند ارزیابی حضور پیدا میکنند.